شهید مفقودالاثر
دیروز غروب قبل اذان مغرب کانال ۳ شعر یاد امام و شهدا رو گذاشته بود دلم گرفت گفتم شهدا رفتن ٬ جاشونم تو بهشته کنار امام عشاق اقا امام حسین هستند البته حقشان هم است آخه تو اوج جوانی به بلوغی رسیدند که خیلی ها با یک عمر زندگی به ان نمیرسند.
بعد یاد شعری افتادم که تو اینترنت دیده بودم و از آن پرینت گرفته بودم.
میدونم این شعرم شما رو مجذوب میکنه
